Cum sa rezerv un apartament si sa beneficiez de serviciile aditionale:

Primul pas: DISPONIBILITATE SI CONFIRMARE

Puteti folosi motorul de cautare disponibil la inceputul primei pagini.

Verificati disponibilitatea apartamentului dorit in calendarul nostru, selectand data sosirii, data plecarii si numarul oaspetilor.

Va rugam sa tineti cont ca exista o perioada minima de rezervare ce variaza intre 2 si 5 nopti pentru fiecare apartament.

Selectati apartamentul care se potriveste cel mai bine nevoilor dumneavoastra.

Veti obtine o cotatie de pret si veti fi directionat catre pagina de rezervari online.

Al doilea pas: INFORMATII DESPRE REZERVARE

Va rugam completati rezervarea cu datele personale, necesare in vederea procesarii:

E-mail :

Nume si Prenume :

Numar Telefon (cu prefixul tarii) :

Adresa domiciliu (strada, oras, cod postal, tara)

Aveti posibilitatea de a va personaliza rezervarea – puteti alege tipul de perne, daca sa beneficiate de halate de baie, de papuci in camera. Spuneti-ne daca aveti cereri speciale.

Continuati completarea formularului de rezervare cu urmatoarele informatii:

Ora la care ajungeti la unitatea de cazare

Numarul zborului :

Numarul oaspetilor :

Dupa primirea datelor dumneavoastra de catre Grand Accommodation, confirmarea rezervarii se va face in mai putin de 24h.

Al treilea pas: PLATA

Atunci cand rezervati un apartament, vi se va cere sa achitati contravaloarea inchirierii acestuia.

Va oferim patru variante de plata din care sa puteti alege ceea ce vi se potriveste.

Daca alegeti sa faceti plata prin cardul de credit / debit prin plationline.ro, aceasta va fi procesata de servere securizate. Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele “for-rent.ro”.

O alta optiune este PayPal. Odata ce plata a fost acceptata, rezervarea este confirmata. In decursul urmatoarelor 24h, veti primii un e-mail cu detaliile apartamentului si regulile de cazare.

Plata se poate face, de asemenea, prin transfer bancar. Va vom furniza detaliile contului bancar.

Ultima varianta este plata la cazare – aceasta se poate face cash sau cu cardul de credit, dar in acest caz confirmarea rezervarii nu se va face imediat, ci in 24 de ore de la momentul cererii.

IMPORTANT!

Rezervarea dvs. va fi considerata confirmata in momentul in care contravaloarea sumei platite a fost primita in contul bancar al GRAND ACCOMMODATION, si ati primit un mail de confirmare de la site-ul www.for-rent.ro

Daca alegeti ca metoda de plata – plata la cazare cash/card de credit, rezervarea este confirmata in momentul primirii e-mailului de la www.for-rent.ro

Va rugam sa luati la cunostinta faptul ca platile facute in avans nu sunt rambursabile sau transferabile.

Pentru rezervarile platite integral, va rugam verificati “Politica de anulare” disponibila la sectiunea “Termeni si conditii”.

Al patrulea pas: TERMENI SI CONDITII

Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile care au legatura cu sederea dumneavoastra intr-una din proprietatile noastre.

GENERAL

Rezervare:

Vi se va cere plata unui avans in vederea rezervarii. Cuantumul sumei variaza in functie de apartamentul pe care l-ati ales.

Plata avansului se va face fie prin card de credit, fie prin transfer bancar. Restul sumei se va incasa la momentul cazarii, iar plata se poate face cash sau cu cardul de credit.

Confirmarea rezervarii va fi facuta numai in momentul primirii e-mailului de la www.for-rent.ro.

In cuprinsul e-mailului de confirmare se vor regasii informatii precum: locatia apartamentului, numar de contact, suma ramasa de plata, instructiuni de folosire.

Plata:

Puteti alege dintre metodele de plata.

Daca plata se va face cash sau cu card de credit la momentul sosirii, va rugam sa considerati ca suma trebuie achitata in ziua cazarii catre un reprezentant al firmei (in cazul in care nu puteti face plata nu va vom putea caza !)

Nu acceptam  American Express.

Pentru platile facute prin transfer bancar, GRAND ACCOMMODATION BUCURESTI S.R.L. nu este responsabil pentru eventuale comisioane percepute de banca.

Daca alegeti sa faceti plata prin cardul de credit / debit prin plationline.ro, aceasta va fi procesata de servere securizate. Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele “for-rent.ro”.

Anulare:

Va informam ca avansul platit la momentul rezervarii nu este rambursabil sau transferabil.

Nici o parte din suma preplatita nu va fi returnata clientului indiferent de momentul anularii.

in eventualitatea in care clientul schimba perioada rezervarii sau apartamentul rezervat, aceasta va fi considerata o noua rezervare supusa termenilor si conditiilor.

Recomandam clientilor sa aiba asigurare de calatorie care include anularea cazarii. Orice anulare, inclusiv clauza de forta majora, va fi supusa clauzelor stipulate mai sus.

In cazul in care Grand Accommodation Bucuresti S.R.L. nu este in masura sa ofere clientului proprietatea rezervata, isi rezerva dreptul de a o inlocui cu o alta unitate de cazare avand caracteristici similare, cu instiintarea prealabila a clientului.

Daca nu se ajunge la un acord cu privire la schimbarea unitatii de cazare, ambele parti pot anula rezervarea, caz in care avansul va fi restituit integral clientului. Grand Accommodation Bucuresti S.R.L.  nu este responsabil de eventuale reclamatii ulterioare ale clientului.

Depozit pentru eventuale daune:

In momentul cazarii, oaspetilor li se va cere numarul unui card de credit valid, in vederea constituirii unui depozit. O suma de bani va fi blocata pentru garantarea returnarii in siguranta a proprietatii  si bunurilor existente. Luati la cunostinta ca, odata cu acceptarea termenilor si conditiilor, sunteti de acord cu plata contravalorii daunelor cauzate pe perioada sederii dumneavoastra in apartament. In functie de dotarile apartamentului, depozitul de stricaciuni poate varia intre 40 si 200 euro, suma restituita in intregime la parasirea apartamentului de catre client, in cazul in care proprietatea este predata in stare buna.

Depozitul poate fi facut cash (la momentul sosirii), situatie in care va fi rambursat integral chiriasului dupa verificarea prealabila a apartamentului de catre un angajat al firmei; sau prin card de credit, compania fiind autorizata sa impute eventualele daune provocate.

Informatii sosire:

Avem rugamintea sa ne informati cu privire la data si ora  sosirii dumneavoastra si sa ne tineti la curent cu posibile intarzieri sau modificari. Persoana de contact va avea adresa dumneavoasta de e-mail si numarul de telefon si exista posibilitatea sa va contacteze in vederea stabilirii orei si locului de intalnire. In ipoteza in care doriti sa ne adresati intrebari sau aveti nevoie de informatii suplimentare, ne puteti contacta pe adresa de e-mail: office@for-rent.ro sau la numarul de telefon: (+40) 722 367 568 (disponibil si pentru Viber, WhatsApp)

In e-mailul de confirmare al rezervarii, veti regasii informatii despre peroana de contact si locul de intalnire. Avem rugamintea sa ne informati cand sunteti la aeroport sau cu o ora inaintea sosirii dumneavoastra la locul de intalnire.

Cazarea va fi facuta de un angajat al firmei care va va conduce la apartament, va va da cheile si explicatiile necesare. In mod normal, formalitatile de check-in se efectueaza incepand cu orele 13:00, dar in masura in care avem disponibilitate, cazarea se poate face si mai devreme.

IMPORTANT! Pentru sosirile dupa ora 22:00, se percepe o taxa in valoare de 10.00 euro/apartament.

Informatii plecare:

Eliberarea unitatii de cazare se face pana la ora 12:00. Orice intarziere neautorizata va fi penalizata. Daca doriti sa parasiti apartamentul dupa ora indicata, cereti acordul reprezentantului nostru in momentul cazarii. In situatia in care sederea in apartament este posibila, si nu depaseste ora 18:00, se va plati 50% din pretul intreg al unei nopti de cazare. Dupa ora 18:00, se va achita pretul integral al unei nopti de cazare.

Stabiliti detaliile legate de parasirea apartamentului cu agentul care va cazeaza. La cerere, va putem chema un taxi la plecare sau puteti alege transferul oferit de noi catre aeroport.

Curatenie:

Apartamentul este curat la sosirea fiecarui client. La plecare, clientul este obligat sa paraseasca apartamentul in conditii decente. Daca aceasta regula nu este respectata, se poate incasa o taxa aditionala.

Utilitati:

Pretul utilitatilor (apa, gaze, electicitate, cablu tv, internet) este inclus.

Utilitatile nu sunt incluse doar in cazul inchirierilor pe termen lung, situatie in care agentul va decide impreuna cu gazda modalitatea de plata a acestora.

Numarul si identitatea oaspetilor:

Clientul va informa Grand Accommodation Bucuresti S.R.L. despre numarul oaspetilor ce urmeaza sa ocupe apartamentul. Numarul persoanelor indicat in specificatiile fiecarui apartament nu poate fi depasit de persoanele cazate, cu exceptia copiilor sub 2 ani.

 Animalele de companie nu sunt acceptate.

In cazul oricarei incalcari a obligatiilor menționate mai sus, Grand Accommodation Bucuresti SRL, la libera sa alegere va avea dreptul să solicite clientului să paraseasca apartamentul, iar clientul nu va avea dreptul de a solicita niciun tip de compensare.

Comportamentul:

Va rugam sa observati restrictiile impuse de Grand Accommodation S.R.L. cu privire la fumat, galagie, muzica tare si petreceri sunt foarte clare:  TOATE SUNT INTERZISE!

Oaspetii nostri trebuie sa ia la cunostinta ca orice tip de distrurbare a linistii, plangere a vecinilor, sau anuntare a politiei de catre terti va fi penalizata cu evacuarea imediata din apartament, indiferent ca incidentul se produce pe parcursul noptii sau al zilei.

Atat clientului care semneaza formalitatile de check-in, cat si insotitorilor sai li se impune un comportament decent si responsabil. In cazul in care unul dintre clienti nu are un comportament decent, Grand Accommodation Bucuresti S.R.L. isi rezerva dreptul de a evacua persoanele fara ca aceste sa aiba dreptul de a solicita vreo rambursare. De asemenea, comportamentul neadecvat va atrage dupa sine si pierderea depozitului rambursabil, incasat la cazare.

Prin acceptarea rezervarii la Grand Accommodation S.R.L. sunteti de acord cu regulile impuse

de aceasta, prin urmare, ne asteptam sa le respectati.

De asemenea, veti semna ca ati luat la cunostinta aceste reguli in momentul cazarii.

Orele de liniste: 22:00 P.M.-10:00 A.M si 13:00 P.M. – 17:00 P.M.

Apreciem bunavointa dumneavoastra si speram ca intelegeti aceste reguli, avand in vedere ca apartamentele noastre sunt situate in blocuri de locuinte a caror liniste si intimitate trebuie respectate.

Pasive:

Nici Grand Accommodation Bucuresti S.R.L., nici proprietarul apartamentului nu sunt responsabili de daunele directe sau indirecte produse de utilizarea necorespunzatoare a apartamentului de catre client (incendii, furturi, inundatii, comportament criminal). In cazul incalcarii vreuneia din regulile de mai sus, Grand Accommodation Bucuresti S.R.L. isi rezerva dreptul sa solicite clientului sa elibereze apartamentul fara ca acesta sa aiba posibilitatea de a cere vreo compensatie.

Website-ul nostru:

Toate descrierile si informatiile despre apartamentele noastre respecta intocmai caracteristicile lor.

Desi Grand Accommodation Bucuresti S.R.L. face tot posibilul sa mentina acuratetea detaliilor, Grand Accommodation Bucuresti S.R.L. nu poate fi responsabila pentru eventuale erori sau omisiuni care pot aparea.

Grand Accommodation Bucuresti S.R.L. isi rezerva dreptul sa schimbe oricand informatiile publicate pe acest site, inclusiv fotografiile, preturile si descrierile.

Grand Accommodation Bucuresti S.R.L. isi rezerva dreptul de a actualiza oricand doreste termenii si conditiile sale, cat timp acestia sunt in conformitate cu domeniul de activitate.

Responsabilitatea apartine tuturor partilor care utilizeaza acest site si fiecare parte trebuie sa isi ia masurile adecvate pentru a se asigura ca sunt la curent cu posibile modificari.

Prin acceptarea utilizarii acestui site, se considera ca orice astfel de modificari sunt acceptate de terti, care se angajeaza sa le respecte.

Acesti termeni nu afecteaza drepturile legale ale consumatorului.

Grand Accommodation Bucuresti S.R.L.